"ПРИНЦЕСА ЧИ ПОПЕЛЮШКА? Функціональні ролі педагога в команді".

“ПРИНЦЕСА ЧИ ПОПЕЛЮШКА? Функціональні ролі педагога в команді”.

НАТАЛІЯ ВОВКУЛА – тренер Асоціації дитячих центрів України, методист, практичний психолог, педагог дошкільної освіти, автор курсів та посібників для дітей та педагогів.

Успіх навчального закладу – це злагоджена робота всієї команди, де кожен виконує свою роботу і є незамінною частинкою всього механізму.

Як знати, що все працює ОК?

КЕРІВНИК шукає самостійного, професійного та люблячого педагога.

ПЕДАГОГ намагається відповідати очікуванням у роботі, все встигнути, сподобатися дітям та батькам, підготувати матеріали та провести заняття.

А якщо НАВПАКИ?

На майстер класі “Принцеса чи Попелюшка? Функціональні ролі педагога в команді” ВИЗНАЧИМО:

🔺 основні фокуси в роботі педагога

🔺де закінчується його зона комфорту

🔺 межі відповідальності

🔺 чому потрібно приділяти максимальну увагу, а що делегувати?

Під час зустрічі ОКРЕСЛИМО:

🔺 основні функції та обов’язки педагога

🔺 очікування керівників від своєї команди

🔺 а також як не перетворитися в роботі з професіонала на Принцесу чи Попелюшку.

А Вам яка казка до вподоби?)

VI Всеукраїнський онлайн Форум з раннього розвитку та дошкільної освіти відбудеться 20 серпня ✔️

« »