
“ПРИНЦЕСА ЧИ ПОПЕЛЮШКА? Функціональні ролі педагога в команді”.
НАТАЛІЯ ВОВКУЛА – тренер Асоціації дитячих центрів України, методист, практичний психолог, педагог дошкільної освіти, автор курсів та посібників для дітей та педагогів.
Успіх навчального закладу – це злагоджена робота всієї команди, де кожен виконує свою роботу і є незамінною частинкою всього механізму.
Як знати, що все працює ОК?
КЕРІВНИК шукає самостійного, професійного та люблячого педагога.
ПЕДАГОГ намагається відповідати очікуванням у роботі, все встигнути, сподобатися дітям та батькам, підготувати матеріали та провести заняття.
А якщо НАВПАКИ?
На майстер класі “Принцеса чи Попелюшка? Функціональні ролі педагога в команді” ВИЗНАЧИМО:
🔺 основні фокуси в роботі педагога
🔺де закінчується його зона комфорту
🔺 межі відповідальності
🔺 чому потрібно приділяти максимальну увагу, а що делегувати?
Під час зустрічі ОКРЕСЛИМО:
🔺 основні функції та обов’язки педагога
🔺 очікування керівників від своєї команди
🔺 а також як не перетворитися в роботі з професіонала на Принцесу чи Попелюшку.
А Вам яка казка до вподоби?)
VI Всеукраїнський онлайн Форум з раннього розвитку та дошкільної освіти відбудеться 20 серпня ✔️